Sistaa dagen i lyx!

idag är det våran sista dag i noosa och i våran sköna villa. jag tror att jag talar för oss alla när jag säger att vi gärna hade kunnat stanna kvar längre, haha. Men nu ska vi ju röra oss vidare på nya äventyr och det ser vi fram emot.

Under dessa dagar här i noosa har vi inte gjort särskilt mycket. Vi har mest tagit det lugnt och njutit av bubbelpoolen och hela alltet som vi har tillgång till här på the islander resort. Men självklart har det blivit lite intag av alkohol också men detta i huset då vi trivs så bra här i denna lyx.

idag har vi inte gjort särskilt mycket, men just nu är de andra och spelar tennis. jag känner mig rätt förkyld och vill inte riskera att bli värre så jag stannade inne. Ligger just nu och kollar på en Disney film, micke och molle. Det var bra länge sen man såg den. Det var en av mina favorit filmer när jag var liten och jag måste säga att denortfarande är riktig bra, haha!


Nu ska jag återgå till filmen. hopoas ni mår bra där hemma, vi håller tummarns att våren kommer till er snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!