En skön dag!

Idag har vi som sagt varit lediga och det har vi tagit vara på. Vi tog tag i de saker som var tvungna att göras och när de var klart tog vi det lugnt och har gjort de hela dagen.

Jag skypade lite med mina föräldrar idag också och jag måste säga att det var riktigt kul att se dom. Jag fick även reda på lite nya saker som har "hänt" hemma vilket var riktigt roligt att höra!

Mamma och pappa ska även skicka ett par jeans, ett linne och en ny snygg bikini (om den fortfarande finns kvar). Om inte får jag köpa en här, men skulle verkligen vilja ha den jag har hittat, haha! Jag uppskattar verkligen detta så otroligt mycket, de ska ni veta kära föräldrar!:)

Nu till något annat, jag har ju tidigare nämnt serien; Life as we know it. Jag och Romie har nu kollat slut på denna då det endast var 13 avsnitt. Men det var ett sånt konstigt slut, det kändes inte som att vi fick se hela slutet.. Men hur som helst är serien verkligen värd att se, så jäkla bra!

Men i och med att vi nu har sett klart på denna serie har vi nu hittat en annan, Hart of Dixie. Det är skaparen av Gossip girl som har gjort denna, så den kan ju inte vara annat än bra. Den är i alla fall ingen besvikelse efter de första två avsnitten, vi är redan helt inne i denna. Så om ni är sugna på att börja kolla på en grymt bra serie, har ni nu två alternativ!

Nu ska jag och Alexander gå in och kolla på slutet av en film vi började kolla på igår, identity thief.

Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!