Botas med soff-liggande och hockey

Idag är tjejerna på marknaden i byn. Erica gick upp runt 6 på morgonen skulle jag gissa och gjorde sin vanliga ritual när jag får sova. Det vill säga glömma saker i husvagnen som hon måste ha så jag måste vakna igen och gå upp och öppna för henne.

I och med att dem andra är på marknaden och jag fick en ledig dag att vila min rygg som jag har lite problem med så är jag ensam här idag.

Enda uppgift jag har är att ta mig upp till trädgården och kolla om jag ser några ankor. Det är nämligen så att dem har ätit upp mycket av salladen så det är inte mycket kvar. Har suttit uppe två kvällar/nätter i rad och fler kommer det att bli tills ankorna försvunnit.

Annars är allt jag gjort legat i soffan och vilat ryggen och kollat på NHL. Antar att jag var den enda i landet som tittade på matchen då hockey inte är något som intresserar befolkningen här. Kul att dem visar det dock så att gamle Alex kan titta!:)

Nu tror jag snart det är dags för dem att komma hem så det får blir en kort uppdatering. Har inte mycket annat att berätta förutom att jag hade tänkt göra mig en kopp kaffe om det intresserar er. Kommer kanske ett inlägg senare från en trött Erica som berättar hur marknaden var.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!