Dagen för marknaden!

Igår fick både Alexander och Flo sitta uppe för att gå ut och kolla efter ankor stup i kvarten. Själv låg jag inne och kollade på film innan jag somnade. Jag försökte hålla mig vaken men när Tina ville lägga sig för att sova i några timmar bestämde jag mig för att gå in till husvagnen.

Jag vaknade upp när Alexander kom in och då var klockan 00.30. Här på farmen är vi inte vana att vara uppe så "länge". Vi brukar vanligtvis gå in strax efter 21 för att kolla på någon film och sen sova.

Idag gick vi upp strax innan 08 och åt frukost. Tina och Flo var redan uppe och kollade efter ankor och hade även börjat plocka lite inför morgondagens marknad. Vi gick ut strax efter 08.30 för att hjälpa till.

Nu har vi precis ätit lunch och ska snart gå ut och börja jobba igen. Vi håller båda tummarna på att vi blir klara hyfsat tidigt idag. Vi ska ju nämligen upp riktigt tidigt imorgon för marknaden.

Hoppas alla ni där hade en riktigt bra midsommar igår och att ni inte mår allt för dåligt idag, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!