En ledig dag eller inte, hur ska det bli?

Idag vaknade vi vid 07 av väckarklockan då det var dags att gå upp och äta frukost. Vi var som sagt tvungna att hjälpa Guy att förbereda lite inför hans dag på gatan. Han ska som sagt försöka sälja de som blev över från gårdagens marknad.

Enligt Tina (igår) var de det enda vi behövde göra idag. Men nu verkar det ha blivit ändrade planer, nu vill hon nämligen plantera och fixa bäddar att plantera i.

Men hon frågade om vi ville ha en day off idag eller om vi ville jobba halvdag idag och imorgon. Men halvdagar enligt henne är ganska långa ändå. Hon sa också att om vi tar en day off idag kommer det bli en lång dag imorgon då det är mycket som ska göras, så vi får se hur det blir. Men jag tror vi alla är trötta från gårdagen, det vart en lång dag plus att vi inte fick sova ut någonting idag..

Just nu är alla och hjälper Guy att sätta upp allting. Romie ska även stå där med honom idag och grabbarna hjälper till att bära och fixa med tälten. Så just nu sitter jag här ute i morgon solen och njuter av värmen. Det är nämligen för kallt inomhus, så jag är glad att solen är framme idag också.

Nu ska jag gå in och göra mig en kopp kaffe och sedan fortsätta njuta av min lediga tid ute i solen!

Ha de bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!