En lugnare natt!

I natt var det som tur var ingen man utanför vår husvagn, i alla fall inte vad vi märkte. Jag (Erica) hade lite svårt att somna då jag hela tiden tyckte jag hörde småsaker men som troligtvis inte var någonting. Men jag hörde dock hundarna skälla en hel del.

Men jag måste säga att det är lite obehagligt att någon rör sig omkring här på nätterna. Jag kan inte påstå att jag tycker det är mindre obehagligt för att dom troligtvis inte är ute efter att skada oss utan mer för att sabotera.. Man vet aldrig vad det finns för människor runt omkring oss och det är lite de som skrämmer mig. Men men, vi vaknade upp utan några problem eller fler oljud.

Idag började vi med arbetet tidigt för att även bli klara tidigt, men icke. Det blev jobb från klockan 08.30-18.00.

Ingen av oss här förstår varför allting tar sån tid hela tiden. Allting skulle kunna bli klart så mycket fortare. Men när allting var packat inför marknaden var det problem med bilen, den ville inte starta. Detta gjorde att vi fick åka och hämta Guys bil för att låna den till morgondagens marknad.

Så som ni kanske förstår blev det liv i Tina men det humöret har nu blivit bättre vilket vi alla är glada för.

Vi har precis ätit middag med en riktigt god cheesecake till efterrätt. Kanske var det maten och efterrätten som fick henne på bättre humör, haha. Hur som helst satt det finfint med mat i magen efter en lång arbetsdag.

Nu ska vi bara slappa framför tv:n innan det är dags för sängen. I och med att det är marknad imorgon blir det tidig uppgång, klockan är ställd på 05.00.

I och med att det skiljer 8 timmar mellan oss önskar vi nu er en riktigt trevlig dag!

Förresten! Vet ni vad vi bara längtar efter nu? Svenskt godis! Det är nämligen så att mina (Ericas) föräldrar skickade över 1,7 kg svenskt godis. Så vi båda suktar efter detta godis via bilder som dom har skickat. Vi skulle tippa på att detta kommer komma om kanske en till en och en halv vecka, så vi hoppas att dagarna går fort plus att det kommer förbi tullen, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!