Godismonster!!

Efter två veckors längtande och suktande har det äntligen kommit fram, mitt svenska GODIS!!

Det är konstigt hur något kan göra en så glad. Jag menar, hemma kunde man gå till affären och plocka ihop sin påse när man var sugen, det var liksom inget som var något märkvärdigt. Men när man är så långt borta och detta inte är så vanligt och självklart, ja då uppskattas det så otroligt mycket. Åh vad jag är tacksam för godiset, det ska ni veta mamma och pappa. Både jag och Alexander kommer njuta till fullo av detta och vi tackar er båda två!

Hoppas er dag där hemma blir toppen, för vår kväll kommer nu att bli supergod och bra, haha!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!