Kaos!

Grabbarna kom tillbaka en sväng till lunchen tidigare och då fick jag även veta lite mer om det tidigare jag nämnde. Det är nämligen så att han har blivit vräkt och han vägrar att flytta därifrån om jag nu har förstått det hela rätt.

Anledningen till att han blir vräkt är för att det finns regler som säger att man inte får bo i en husvagn i mer än fem år, och detta har alltså han gjort.

Det är okej om man bygger eller har ett hus på tomten, men inte enbart en husbil som man lever i. Jag vet inte varför de har såna regler men det finns ingenting man kan göra åt det.

Det var tydligen fullt av människor, grannar, polis och government. Som ni kanske förstår är det kaos!

Jag måste säga att jag tycker synd om grabbarna som får en massa dumma kommentarer när de försöker vara snälla och hjälpa till. Men dom gör detta för Tinas skull då hon inte skulle klara av detta själv. I och med att det är hennes bror tycker hon detta är jättejobbigt vilket man självklart förstår och det är därför grabbarna hjälper henne.

Hon tyckte vi tjejer skulle stanna hemma då det ska vara riktigt jobbigt där borta. För tycker vi det är jobbigt att höra henne skrika på oss vissa dagar, tror jag detta skulle vara ännu jobbigare.

Jag hoppas verkligen att allt löser sig och att alla kan vara på bra humör snart. För som jag och säkert ni förstår blir man jävligt sur efter en dag med fullt arbete och bara en massa problem! Jag håller tummarna att allt går deras väg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!