Fit for bike

Har i Newcastle ar det cykelturer som galler pa tisdagar och torsdagar, Man maste ju sjalvklart inte folja med men vi alla tycker det ar kul sa vi gor det. Sa i tisdags var vi ute och cyklade, Anton madde dock inte sa bra sa han stannade hemma. Jag maste saga att det var en riktigt jobbig runda.. Vi cyklade ungefar 30 km, sa 3 mil och dom forsta 15 km var off road, och enligt Phil kan man dubbla dessa km med 2 nar man kor i skogen. Sa ni kanske forstar att jag var helt slut, haha. Alexander kande sig dock inte sarskilt trott forran han klev av cykeln:) Men det kanns otroligt skont att rora pa sig, det var ett bra tag sen man gjorde de innan vi kom hit, hehe! Efter cykelturen tog vi det mest lugnt under dagen. Men runt fem tiden var vi hembjudna pa middag hos Annettes bror, Martin. Det var bara jag, Alexander och Anton som blev bjudna, sedan var det hans barn och deras respektive. Det vart en riktigt bra kvall med mycket god mat. Han bor i ett riktigt haftigt hus med en enormt stor tomt. Han har till och med en ganska stor damm dar pa tomten. Vi kommer lagga in massa bilder sa ni kan se senare! I onsdags var Jag, Alexander,Phil och Annette hemma hos Martin igen, men denna gang var vi i hans gym som han har i garaget. Jag kan ju saga att jag har en enorm traningsvark efter det passet, haha. Bade jag och Alexander kanner av den ratt bra faktiskt! Men vi bada gillar det for da marker man ju att man har gjort nagot i alla fall:D Igar hjalpte vi Joshua, deras son att mala om hans gamla tatuerings shop. Det var en del som skulle malas men det blev ett bra resultat nar vi vart klara. Som tack for hjalpen far vi gora gratis tatueringar, vilket jag ska gora, haha:) Pa torsdagar brukar vi vanligtvis ta varan cykeltur pa eftermiddagarna for att sedan avsluta pa pubben, men denna torsdag blev det dock ingen cykeltur. Annettes syster Sherrol och hennes man Steve var namligen over pa middag. Det vart en riktgigt trevlig kvall med mycket skratt och god mat. Jag maste saga att det var skont att skippa cykelturen, hihi:) Idag gick jag upp lite tidigare an grabbarna, det var namligen sa att jag skulle fa folja med Steve pa en motorcykeltur. Han har en riktigt snygg motorcykel och det var riktigt kul att aka med. I och med att jag alskar fart sa var detta verkligen nagot jag gillade. Det var min forsta gang pa en motorcykel, men troligtvis inte sista, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!