TATTOOS!

Idag lagade jag och Alexander middag, Anton som fortfarande inte mar bra fick sta over. Hur som helst lagade vi friterad kyckling och rakor. Allting blev verkligen hur gott som helst, men nackdelen med denna matratt ar att hela huset nu luktar illa efter denna matlagning.. Men Phil och Annette sager att det var det vart det, och sjalvklart hade vi fragat innan om det var okej vilket det ocksa var! Nu ar vi alltsa hur matta som helst och ska snart aka ivag for att fixa tattoo. Jag ska skriva Hope och Faith pa varsin handled och sedan ska jag gora en fjader bakom orat. Haller tummarna pa att det blir bra, men det tror jag att det kommer. Joshua ar ju bra pa de han gor sa det kanns riktigt skont faktiskt, kanner mig riktigt taggad, haha! Annars har inte sa mycket hant idag. Eller i och forsig var vi i vag och kollade pa nagon bilutstallning som var har i staden. Den haller tydligen pa hela helgen, det ar lite rockabilly stuk over den sa det var ratt roligt att se. Tjejerna var kladda i klanningar och fixad frisyr, ja sa som rockabillys ser ut, och killarna var lika sa. Imorgon ska vi hem till Annettes mamma och ata frukost, en tradition dom har har, valdigt trevligt faktiskt. Efter det ska vi aka och kolla nar Lachlan spelar rugby, det ar Phil och Annettes barnbarn. Han blev jatteglad nar han fick reda pa att vi alla skulle med och kolla pa hans match:) Aja, nu blir det lite FIFA innan det ar dags att aka ivag! Hoppas alla ni dar hemma mar bra och inte fryser allt for mycket. Vi haller tummarna att varen snart ar pa vag till er:)
Har ar tatueringen jag ska gora bakom orat, hihi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!